Tuesday, January 30, 2007

Szent Szar!

Eredetileg úgy gondoltam, hogy valami jó kis fekalomán szöveggel kéne indítani ezt a postot, de aztán beláttam, hogy egy kép sokszor többet ér minden szónál. Hát tessék!Iceddawn and Eretnek kneel before the holy Dung!
Ezennel ünnepélyesen kijelentem, hogy nincsen több kívánságom a fejlesztők irányában. Hisz mi lehetne nagyobb fun, mint Nagrand csodálatos mezején trágyában turkálni. Na jó, esetleg még egy-két kulás questet épp elviselnék. Hahaha! (Amúgy a quest teljesítése után Eretnekkel elhatároztuk, hogy ezentúl, a már kissé unalmassá vált DING szöveg helyett, a DUNG! szóval jelezzük a guild chaten ha szintet léptünk. :D )

2 comments:

Unknown said...

A sok kaki igen mokas volt, de amikor meglattam a bokrot korbeolelo testi fekaliacsomot, egybol tudtam hogy ebbol screen lesz! Fegyveremet keszenletben tartva rude mozdulatokkal uldoztem el ketto, azaz ketto allist, akik szinten a questen voltak, es kakit kerestek. Gyenge kis testemmel kellett eltakarnom a holy shitet, nehogy leszedjek a bokorrol a screen elott. Meg jo hogy nincs koksztrekkje a huntereknek. ;)

koac said...

:D Látod, ezért nem kezdtem én bele az események konkrét taglalásába, mert annak nem lett volna más vége, mint egy nagy zagyvaléka a wowos szlengnek, nomeg a bélsár különböző szinonímáinak. S, ha jobban belegondolok ez nem lett volna más, mint szófosás. (<- na tessék :) )