Thursday, January 11, 2007

Dark Portal Opening - Szánalmas felvezetés

A tegnapi írásomban jó hosszú lére eresztve fejtettem ki, miért is félek én a Dark Portal megnyitásának napjától. Látomásomban hatalmas lagok, szerverleállások s hasonló finomságok szerepeltek. Ezen bosszantó dolgok valószínűleg be is fognak következni, ám a mai naptól még egy dologgal bővült a "miért félek én január 16-ától" című népdal szövege. Az új árny leginkább az összecsapott blődség nevet viselhetné. S, hogy mire alapozom ezt a feltevést? Csupán az eddig szánalmasnak tűnő felvezetésre, azaz a Portalnál megkezdődött invázióra. Mivel tudtam, hogy tegnapi nap során mindenki arra fog sündörögni, úgy döntöttem inkább kivárom a sorom és csak ma teszek látogatást a helyszínen. Konkrétan nem olvastam utána, hogy mire számíthatok, csupán annyit tudtam, hogy egyoldalú módon megnyílt a kapu, s különböző lények kezdtek el áramlani rajta. Gondoltam ez biztos nagyon fun lesz, úgyhogy viszonylag nagy reményekkel repültem Blasted Lands felé ma délben. A reménykedésem körülbelül 5 percig tartott. Mit kaptunk ugyanis a drága blizzardos bácsiktól? Gyakorlatilag semmit. Adva van ugye maga az oly nagyra tartott Dark Portal. Ebbe mi még nem sétálhatunk bele, ám a másik oldalról jönnek ilyen-olyan lények. Persze semmi újra ne számítsunk, csupán átnevezett felguardokat, voidvalkereket stb. kapunk. Ezeket folyamatosan henteli egy NPC bagázs. Hozzájuk mi is csatlakozhatunk, de ez kb 32 másodpercig vicces, tekintve, hogy a kedves barátaink ripsz-ropsz lenyomják a gonosz monsztákat. Arról, hogy ne unjuk meg túl hamar az "event"et egy új quest gondoskodik. Ezen küldetés során 6 felguardot kell ölnünk. Jajj. Ez legalább 1 perccel meghosszabítja ottlétünket. Ha végeztünk a rosszfiúkkal kapunk 4 aranyat, meg egy új tabardot. Kétségkívül ez a ruhadarab az egész banzáj legjobb része. Sima kis fekete, nekem egész jól mutat a tier1-es szerelésemen. De persze ez sem sokat változtat a WTF érzésen. Nem tudom, hogy gondolták a Blizzardos fiúk ezt a dolgot, de óriási bakot lőttek vele. Valószínúleg idő hiányában lett ez a dolog olyan amilyen, de akkor inkább hagyták volna ki ezt az egész nevetséges harcolgatást úgy ahogy van, s koncentráltak volna a patch további részeire. Itt is áll a mondás: a kevesebb néha több. Lett volna egy kevésbé bugos patch, s a játékosok kedvét sem vették volna el a Dark Portal megnyitásához kapcsolódó eventtől. Hisz ezt tették nem is vitás. Bár tulajdonképpen lehet, hogy maguknak tettek jót, mert aki csak ezen "vicc" alapján ítéli meg őket tuti kihagyja majd a 16-i, éjféli akciót. No nembaj, legalább kevesebben leszünk.

No comments: