Friday, January 05, 2007

Álmaim trinketje - Második felvonás


Sok olyan embert játékost ismerek aki kívűlről fújják, hogy melyik boss milyen tárgyat dob, no meg azt is, hogy nekik melyekre van szükségük azok közül. Én nem tartozom közéjük. Amikor elértem a 60-as szintet Iceddawn-nal, nem voltak meg a konkrét terveim, hogy a gearem darabjait merre vagy hogyan akarom összegyűjteni. Egyszerűen csak raidelni szerettem volna, mindenfajta különösebb tervezgetés nélkül. Persze a tier1-es szettről tudtam, hogy igen jó lenne nekem, de hogy amellé mégis milyen kigészítőket lenne ildomos beszerezni halvány elképzelésem sem volt. Ám mivel a kasztomat azért szerettem volna minél jobban megismerni, hajtott a kíváncsiság, hogy vajon a többi mágus hogyan játszhat. Éppen ezért kezdő 60-asként meg is néztem pár mage videót. PvP-t és PvE-t egyaránt. Nem a gearjükre voltam kíváncsi - az én avatatlan szemem amúgy sem szokta kapásból felismerni, hogy ki milyen gúnyát visel a videón - hanem leginkább arra, hogy hogy játszanak a nálamnál sokkalta tapasztaltabb arcok. Túl sok fortélyt ugyan nem sikerült ellesnem, ám egy valamire mindenképp jó volt a filmek nezegetése. Kiszúrtam, hogy gyakorlatilag minden komoly mage ugyanazokat a trinketeket használja. A Zandalarian Hero Charmot, no meg a Talisman of Ephemeral Powert. Amikor láttam ennek a két kis gyöngyszemnek a hatását, rögvest elhatároztam, hogy történjék bármi, én ezeket megszerzem. A terv első fele volt a könnyebben kivitelezhető, hiszen akkoriban rendszeresen farmoltuk Hakkart, úgyhogy csak ki kellett várni még a többiek szépen elszórják a pontjaikat, s pár hét spórolás után máris magaménak mondhattam a ZHC-t. Boldogságom határtalan volt, de azért a terv második fele továbbra is ott motoszkált az agytekervényeim között. Mikor enyém lett Hakkar szíve, majd azt beváltva a charm, nem gondoltam volna, hogy ilyen sokáig kell majd várnom míg a második trinket slotba is valami hasonló finomságot helyezhetek. A hosszú várakozásnak leginkább egy oka volt. Mégpedig az, hogy a sok csúnya bossnak MC-ben nem akaródzott dobnia az én kis drágaságomat. Amióta Molten Core-ba járok a Maiev-vel mindösszesen másodszor lootolhattam tegnap ezt a talizmánt. Amikor először dobódott, sajnos másé lett a DKP miatt, s azon alkalom után megint jó sokáig nem bukkant fel a loot listánkon. Én persze szépen szedegettem közben a kis dolgaimat, full tier1 mage lettem, s tulajdonképpen meg is feledkeztem szívem titkos vágyáról. Egészen tegnap estig, amikoris Garr teteme fölé hajolva azt kellett látnom, hogy nekem is rejt valamit a hatalmas elementál teste. Holmi buta rugó kesztyű mellett ott pihent ez a csecsebecse is, mely végül az enyém lett érdemeim elismeréseként. Felhagyva a hatalmas pátosszal, ha jól emlkészem 2 DKP-n múlt, hogy én kaptam meg. :) De kit érdekel mostmár, hogy hogyan esett, a lényeg, hogy az enyém, csaki az enyém. És boldoggá csak engem tesz. Nagyon! :) Mindösszesen egy baj van vele. Jónéhány patch-csel ezelőtt megváltoztatták a trinketek CD-ját, így sajnos a két übertrinket nem stackelődik, vagyis nem tudom egyszerre elsütni őket. Kár, pedig ha lehetne, porig rombolnám vele a fél világot. Na jó, legalábbis valami nagyon brutál Crit Recordot csak összehoznék. Ja, és zárásul itt vannak a kicsike adatai:
Talisman of Ephemeral Power
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 60
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 175 for 15 sec.
Cooldown: 1.50 min
Sells for 6 Gold 62 Silver 90 Copper to vendors
Item Level 66

No comments: