Wednesday, January 31, 2007

Grrrrrrr

Mivel roppant mód élvezem a kvesztelgetést jobbra-balra, igyekszem is megcsinálni az összeset. Az eddigi 3 playfielden, amit letudtam (Hellfire Peninsula, Zagramarsh, Terokkar Forest) tudomásom szerint, az összes lehetséges questet felvettem, és meg is csináltam. Éppen ezért zavart különösen, mikor pár nappal ezelőtt többször is Levixus mellett vitt el az utam Auchindounban járván. Egyfolytában fúrta az oldalamat a kiváncsiság, hogy melyik quest vezet majd ide, a nagy démonhoz. Aztán szép lassan befejeztem az összes küldetést, még egyszer körbejártam az összes fellelhető quest-adó helyet, de nem találtam senkit, aki arra kért volna, hogy öljem meg neki a Soul Callert. Eretnekkel ugyan egyszer, csak úgy heccből nekiugrottunk a fiúnak, de hamar belláttuk, hogy ez a harc nem kettőnknek lett szánva. Aztán teltek a napok (na jó, talán kettő) és én Nagrandban kalandozva meg is feledkeztem Levixusról. Gyilkolásztam a jámbor clefthoofokat, kristályokat gyűjtöttem, sőt még repülnöm is sikerült a kedves Nethrandamus hátán. Egy szóval nyugalmasan telt az idő Nagrand tájain, egészen a mai napig, amikoris Nitrin az elhagyott fegyvertárban azzal bízott meg, hogy tegyem el láb alól a démont, és szerezzem meg neki a Holtak Könyvét. No, nekem sem kellett több, tanulva a korábbi 2 emberes próbálkozásból, rögtön rákérdeztem a klánban, nem akaródzik e valakinek segíteni nekem. Az egyik hunterünk azonnal ajánlkozott, s Hedi is mondta, hogy 15 perc múlva letelik a CD a Heartstone-ján, s utána szívesen segít. Ezen felbuzdúlva azonnal Auchindoun felé vettem az irányt, de mivel hamar odaértem, gondoltam meghesszintem a thottbotot, hátha ad valami jó kis tippet a harchoz. Kutakodásomat siker koronázta, tekintve, hogy a lapon találtam egy bejegyzést, mi szerint Levixus könnyen kite-olható , s ha sikerül elhúzni a Sha'tar tábor felé, a környéken leledző vindicatorok elvégzik helyettünk a piszkos munkát. Mivel ekkor még mindig volt vagy 10 perc hátra Hedi HS-éből, úgy döntöttem megpróbálom a trükköt. Elsőre nem ment valami fényesen a dolog. Valószínűleg az izgalom miatt túl gyorsan futottam, így jó hamar leakadt a srác. Persze nem adtam fel, s láss csodát, másodjára minden remekül ment. Szépen tartottam a távolságot, a biztonság kedvéért mindig beleengedtem egy Ice Lance-t(imádom!), míg szép lassan oda nem értünk a célterületre, ahol a védelmezőim rögtön kezelésbe is vették a gonosz bácsit. Ezalatt persze nekem is akadt dolgom. A megidézett infernalokat be-befagyasztgattam nova-val, s még egy kósza doomslayert is sheepelnem kellett, csak hogy ne kellemetlenkedjen. Ám mindent összevéve igazán simán ment a dolog. A lvl 70-es npc társaim gyorsan ledáralták őkelmét, nekem pedig nem volt más dolgom, mint benyögni a guild chatre: haha soloed Lexivus! Ám a történet mégsem végződött happy enddel. Miután megvolt a nagy örömködés, odaslattyogtam a tetemhez, hogy magamhoz vegyem jogos jutalmamat, de láss csodát világ, nem tudtam lootolni. Akárhogy mozgattam az egeret, a mutató csak nem akar átalakulni loot ikonná. Eztán gyorsan lecsekkeltem a quest szövegét, hátha valalmit félreértettem és nem a hulla környékén kell kotorásznom, de nem. Egyszerűen valami hibádzott. Nem tudom, hogy csak valamikósza bugba futottam bele, vagy a hagyományosnak cseppet sem nevezhető taktika miatt hiúsult meg a dolog, de ez tulajdonképpen mindegy is. Csalódott vagyok. A legidegesítőbb ráadásul az volt az egészben, ahogy bámultam a testre, melynek ott volt a kezében a könyv, s mégsem tudtam elvenni tőle. Grrrr.
Egy dolog van csak, ami vigasztal. Egy olyan elite mobot öltem le egyedül, amelyet Eretnekkel együtt nem sikerült. Azt hiszem, ez mindent elmond a kvalitásainkról :)

No comments: