Friday, January 26, 2007

Chatcomics

Amikor először meghallotam, hogy valaki 28 óra alatt elérte a 70-es szintet, kissé ledöbbentem. Aztán a sokk után után azon kezdtem filózni, vajon mi a fenét csinálhat egy 70-es ember Outlandsen, mikor rajta kívül az egész szerver gyakorlatilag maximum 61-62-esekkel lehet teli. Gondoltam postolok is majd a témáról valami jó kis okosságot, de aztán eszember jutott, hogy mivel amúgyis szeretem olvastgatni a chatcomicsot, jobb lenne talán ilyen rövidke, vicces formában megemlékezni a dologról. Úgyhogy írtam egy kis szösszenetet, s ezt elküldtem DeluksZnak. Szerencsére neki is tetszett, úgyhogy abból született ez a kis kedveske:
Mementónak, azért álljon itt az én alapötletem is:
Gawell:DING! lvl70!
helper 1: Grats mate, i'm off to bed now
helper 13: Gz and see ya
helper 137: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
3 days later
Gawell: i'm back, wazzup guys?
helper 47:*sigh just got up, 8 more levels to grind
Gawell: noone's around, i'm bored
helper 47 ignores Gawell
Gawell: oh c'mon, who's up for mount hyjal?
Gawell has been kicked from the guild
Azt hiszem a módosított verzió kétségkívül humánusabb, és minden bizonnyal közelebb is áll a valósághoz. Mindenesetre, a viccen túl, tényleg kiváncsi lennék, mit csinált a fickó, míg a többiek utólérték. Persze lehet, hogy ő addigra felhúzott egy allis sámlit is 70-re. :) Ami tuti, én örülök, hogy még csak félúton vagyok a maximális szinttől. Több idő, több élmény.

3 comments:

DeluksZ said...

Üdv.Köszönöm a linket, és örülök, ha tetszik a a comics, ami a te ötletedet dícséri. A srác ha jól emlékszem rerollolt, azt mondta, persze nem biztos, hogy hagyja a mágusát. Sámánt huz ha jol tudom. (viccen kívül:P)

DeluksZ said...

úgy értem. |rerollolt, azt mondta| és |persze nem biztos, hogy hagyja a mágusát|. szóval nem |azt mondta hogy hagyja a mágusát| :)

koac said...

Én pedig köszönöm, hogy felhasználtad az ötletemet. :) Ami a rerollt illeti, nem is csodálom. A hab már csak az lenne a tortán, ha kiderülne, hogy Gawell követte el az első 70-es BE paladint is. :)