Wednesday, January 17, 2007

Első lépések Outlandsen


Tagnap délután hat óra körül sikerült hazaérkeznem, immáron a frissen vásárolt TBC társaságában. Jöhetett az install, s amint feltelepült a cucc, máris Outlands felé vehettem az irányt. Fáradtságomból adódóan csak 2-3 órát játszottam az este, így széleskörű tapasztalatokkal nem rendelkezem, de azért az első benyomásaimat szeretném képernyőre vetni. Kezdjük a rosszal.
Ami még nem az igazi:
- most még hatalmas tömeg, ebből következően lag van az első playfielden Hellfire Peninsulán
- az előzőből kiindúlva nem meglepő, hogy egyáltalán nem könnyű kvesztelni, kevés a mob, hiszen egyfolytában ölik őket, s a felszedegetős cuccokért is nagy a harc
- gyüjtögetős illetve az "ölj meg n medvét" tipusú questek az elején, ezeket régen sem szerettük, a tömeg miatt, most még kevésbé szimpatikusak
- a BF2-re emlékeztető world PvP egyelőre elég szánalmasnak tűnik, mielőtt a helyszínre értem volna, gondoltam biztos nagy harc van, mivel folyton jött a warning, hogy a 3 terület közül épp melyiket foglalta el a horda, vagy éppen a szövetség. Ehhez képest mikor odamentem nem volt kb semmi. Odaálltam az egyik zászlóhoz, jött még közben két allis, miénk lett a terület, s a kutya sem hederített ránk. Később elnéztem még a Stadiumhoz, amelyet éppen a horda birtokolt. Ott csak egy undead maget láttam, gondoltam jöjjön egy kis adrenalin, megküzdünk 1 vs 1-ben, de az első frostboltom castolása alatt egy rugó is beszállt a buliba. Közben arcomba csapódott egy kedves kis fireball. Ébredés a temetőben. Nekem elég is volt ebből ennyi. Gondolom most mindenki a questeket csinálja, lehet a későbbiekben lesz itt komoly harc is, de jelen pillantban inkább csak a vicc kategóriába sorolható az itteni "háború".
S, ami már most is remek:
- az újdonság varázsa mindennél többet ér - eddig soha nem látott helyek, arcok, tárgyak
- bár ahogy említettem, nem nagyon voltam oda az agyatlan hentelős questekért, ám volt egy olyan is, ami igencsak elnyerte a tetszésemet. Ebben, egy ork falu négy tornyát kellett megjelölni, egy füstölős-tüzijátékszerű cuccal, amely gyakorlatilag egy jelzés volt a támadás helyét illetően. Amint magasba röppentek a füstölgő rakéták, máris jöttek a griffjeink, s lebombázták az adott tornyot. Ötletes. Képet is csináltam iziben, bár ahogy így utólag elnézem, azt hiszem nem fogok érte pulitzert kapni.
-a tömegnyomor nem vicces, de a szituációk, amelyeket szül, könnyen lehetnek azok. Mikor öt ember várja, hogy spawnoljon egy mob, gyorsnak kell lenni, ha te akarod először megütni őt. Ez igazi kihívás, szerencsére mage révén van nekem Fire Blastom. Hehe.
A további előnyöket még hosszan sorolhatnám, de inkább megyek, s leverek pár rossz fiút Hellfire Peninsula vidékén. Fejlődnöm kell ripsz-ropsz, mert most olvastam, hogy egy másik szerveren valaki elérte a lvl 70-et. 27 óra alatt. Anyád!

2 comments:

Anonymous said...

Be kell valljam nekem csalódást okozott a kiegészítő első látásra. A portál utáni első helyszin sivárnak és ötlettelennek tünt, a questekben nem láttam semmi fantáziát, ráadásul hiába próbáltam őket a leírás alapján megoldani egyetlen mobot/tárgyat sem találtam. Továbbálltam gyorsan a következő régióba ami már sokkal szimpatikusabbnak mutatkozott. Kipróbáltam a Draenei fajt is ami kellemes meglepetéssel szolgált. A karakterek és a kezdőhelyszin is nagyon tetszett. A bloodelf kezdőhelyszin pedig hát kárpótolt minden kezdeti csalódásért. Mind a látvány mind pedig a zene kifogástalan. A grafika varázslatos, beleértve a karaktereket is, a zene pedig iszonyú hangulatos. Nagy kár hogy ezen a területen csak nagyon kevés időt töltenek a játékosok, 10-es szint után már nem sok értelme van ide visszatérni, ezért is nem szeretem ezt a szintekre osztott rendszert. Lehet jobb ötlet lett volna inkább a portál utáni helyszinbe fektetni azt mennyiségű és minőségű munkát amit a két új kezdőhelyszinre költöttek.

koac said...

Alapvetően azért a WoW története meghatározza, hogy melyik helyszín milyen legyen. A portál mögé nem lehetett volna hatalmas dzsungelt, vagy virágzó réteket pakolni, mert ott azt kellett mutatnia a tájnak, hogy ott bizony korábban - nomeg most is - nagy csata dúlt. Démonok, és társaik -> kopár puszta világ. Nekem sem tetszett Hellfire Peninsula tulságosan, de a következő két hely bőven kárpótolt. Főleg Terrokar Forest. A questek között tényleg vannak unalmasak is persze, de ahogy írtam, van egy pár nagyon ötletes. Remélem visszamész majd, és megcsinálod őket.(Legalább a repu miatt. :) ) Az új kezdőhelyek közül még csak a dranei-oknál jártam, de tényleg abszolút hangulatos az egész környezet. (Erről írok is majd, elvégre csak 1 palát csináltam minden fogadalmam ellenére.) A blood elfekét is megnézem majd persze, bár már a fotók is meggyőztek a hely szépségéről. Ami meg a mondandód végét illeti, az engem is szokott kicsit zavarni, hogy a korábbi helyekre alapjában véve nincs miért visszamenni magasabb szinten, dehát ez van. Nem hiszem, hogy olyan nagy gond volna ez. Amúgy meg ha a blizzardék a két kezdőhelyszín helyett Outlands tájaira fordítottak volna nagyobb energiát, mint ahogy azt te mondtad akkor most azért hőbörögnénk, hogy miért kellett úgy elnagyolni a kezdő playfieldeket, csak azért, mert ott csak lvl10-ig játszik az ember. Ha jobban belegondolunk, minden egyes helyszínen túl lehet lenni, mondjuk egy napon belül.