
2. Az elsőből fakad. Növényzet. Lehet bagatel dolognak tűnik, de szerintem abszulút jó dolog, hogy élő világban is kalandozhatunk néha, a megszokott barlangok és egyébb élettelen helyek után.
3. A questline. Remekül felépített, lebilincselő. Az embert érdekli, mi miért történik.
4. Nehézség. Ez nyílván szubjektív. Csakis attól függ, ki milyen partival megy oda. Ha öt 70-essel, akkor gyerekjáték, ha öt 66-ossal, vér és veríték. Nekem pont szerencsém volt. Izzadtunk keményen, de meglett. Ez, a jó értelemben vett szívás.
5. A végére hagytam az igazi ütőkártyát, aki nem más mint Thrall. Ahogy mondani szokták, az élmény minden pénzt megér. Lehet, hogy van olyan ember aki kizárólag a zárt helyeket kedveli, (agorafóbiás wowos előfordulhat :) ) nem szereti az élővilágot, szarik arra mit miért csinál, és hidegen hagyja, hogy egy hely nehéz -e, vagy sem. Ha tényleg akad ilyen illető, neki azt tanácsolom mégis menjen el OHF-be, mert Thralltól még az ő csökött agya is be fog rosálni. Onnantól kezdve, hogy kiszabadítottuk én csak vigyorogtam a monitor előtt, mint a tejbetök. Rohangál, zúz, sőt együtt is vágtathatunk vele. Zseniális. Arra az egy ütéses KO-ra pedig - amit a Keepben oszt ki, mielőtt felfegyverkezne - nincsen szó. MINDENKINEK látnia kell. :D
No comments:
Post a Comment