Wednesday, February 14, 2007

70!

Persze már több, mint egy hete, csak valahogy lusta voltam írni. Pedig erről a szintlépésről mindenképp meg kell emlékezni, hiszen ugyanolyan fontos dolog ez egy játékos életében, mint mikor először üti a 60-at. Az érzés is hasonló. Egyrészt boldoggá tesz a tudat, hogy "igen, megcsináltam", s lehet készülni a nemsokára újrainduló raidelésre, ugyanakkor, megvan ugyanaz az üresség érzet is, mint a 60-dik szintre való lépésünkkor. 70-en is ugyanolyan csalódást kelt az első mob leölésekor tapasztalt tény, miszerint ismét vége a fejlődésnek, xp csíkunk, ugyanolyan mozdulatlan, mint volt nagyon, de nagyon sokáig a 60-on eltöltött időszak alatt. Szerencsére ezt a nihilt gyorsan feledteti a játék egyik legnagyobb újítása, a repülő hátas. A dingelés után, ripsz-ropsz letudtam a trainelést - mit nekem spellsteal, mikor a griffem vár rám - majd rögtön Shadowmoon Valley felé vettem az irányt, ahol megvettem a képen látható kis gyönyörűséget.
Először felmerült bennem, hogy vásárolok egyet-egyet mindhárom fajtából, de aztán gyorsan meggondoltam magam, s a hófehér madarat választottam. Bár kétségkívűl ez a legnépszerűbb flying mount alli oldalon, úgy éreztem a karakteremhez ő passzol legjobban. Ha teszemazt törpét játszanék, biztosan feketét vettem volna. Így azonban maradt az előre elgondolt párosítás, Fagyott Hajnal, egy hó fehér hátason. Mi sem bizonyítja jobban döntésem helyességét, minthogy a vásárlást követő egy órát pusztán repkedéssel töltöttem. (Persze gondolom ezzel mindenki így van.) Az érzés mámorító, sőt majdhogynem leírhatatlan. Törni az ég felé, új, eddig elérhetetlen tájakra jutni, a megszokott világ másik arcát ismerni meg. Oh, be szép is az élet 70-es szinten.

Itt akár be is fejezhettem volna, de azért még egy képet szerettem volna felgórni. Így néztem ki, mikor először betöltöttem a 70-et. (Remélem, majdani feleségem se lesz ezzel másként. :) )
Elég idétlenke látványt nyújtok. Szerencsére azóta már sikerült sokkal divatosabb - és táposabb! - gúnyákat beszereznem. Érdekes, hogy itt még megvolt a ties1-es csizma, és fejdísz is (zg-s enchanttal). Na ez ma már nincsen.

No comments: