Monday, January 28, 2008

Troll powah

Korábban többször megfordult a fejemben, hogy írni kéne ide valamit a mókás karakternevekről, de aztán valahogy mindig elvetettem a dolgot. Leginkább azért, meg sose jegyeztem meg, mikor jobbra-balra mászkálva megtetszett egy-egy név. Pedig volt nem kevés, ami igencsak megnevetetett, ám hosszú idő távlatából ma már csak egyetlen igazán ötletes rémlik. Ő volt Pepper, a gnóm, kinek rangja konstansan Sergeant volt. Aki nem vágja, hogy ez miért vicces, annak ajánlom figyelmébe a Liverpoolból indult gombafejű langyibanda diszkográfiáját. Ráadásul Peppert, még a korábbi honorrendszer idején ismertem, ami ugye a hetente változó rangokról szólt, úgyhogy szegény (szerencsétlennek) minden héten meg kellett küzdenie a poén fenntartásáért.
No, mindezt csupán azért hoztam fel, mert ma, mikor éppen Orgrimmarban szkenneltem az AH-t, találkoztam egy még mókásabb nevű figurával. Faját egyelőre fedje jótékony homály, (szellemileg korcsabb havereknek a bejegyzés címét ildomos még egyszer csekkolni) csupán a karakter, és klánjának nevét pöttyenteném ide. Name: Yah Guild: mon

No comments: