Saturday, January 26, 2008

A szerencse fia

- Soha nem találtam egyetlen epicet sem szólózás közben
-
Ha vágytam valami jó kis lootra a raidelések során, biztos, hogy soha nem esett
-
Ha véletlenül mégis dobódott a cucc, biztos, hogy valakinek éppen több DKP-ja volt nálam, és elvitte előlem
-
Ha esetleg teljesült is a vágyam, biztos, hogy volt valami szopós nerf ami miatt már közel sem volt olyan faja a loot, mint amilyennek elsőre tetszett (lásd a ZG-s és az MC-s trinket nem stackelődik)
-
Ha valami csoda folytán mégis enyém lett az áhított item, és még a nerfet is megúsztam, biztos, hogy még ugyanazon a runon dobódott, egy ugyanolyan slotba való, ám táposabb cucc (lásd sorcerous dagger vs azuresong mageblade MC)
-
Több mint két és fél év során összesen kétszer dobódott a professionjeimhez passzoló BoPos recept (ebből egy JC design, amivel melee itemet kreálhattam volna a magemnek, bravó!)
-
Ha olyan recept esett, ami senkinek sem kellett, és teszem azt 10 aranynál többet ért, biztos, hogy a kocka nem nekem kedvezett (így visszagondolva Eretnek igen gyanús nekem)
-
Ha az AH-ban leltem valami jó kis epicet olcsó buyouttal, biztos, hogy annyi időt emésztett fel a trade csatin való hirdetgetés, hogy az alatt a nyereségnek a többszörösét grindolhattam volna össze
A sort körülbelül a végtelenségig folytathatnám, de azt hiszem a nyilvánvaló dolgokra kár ennél több szót pazarolni. Mióta megérkeztem Azerothba, a szerencsecsillagom végig haloványan pislákolt csupán. Egészen mostanáig.
A minap, egészen pontosan 20 szinttel korábban történt, hogy Zuljiq horgászbotot vett a kezébe, a célból, hogy fejlessze a körülbelül 40-es fishing skilljét. Tette mindezt Orgrimmarban, a Becsület völgyében húzódó tó partján. Eleinte nem volt túl jó fogás. Néhány balul elsült berántás mellett, mindössze néhány jelentéktelen kis halacskával volt kénytelen beérni a troll dalia. Bár természetéhez híven ezúttal is lelkes volt, az elpazarolt idő lassacskán csak felemésztette türelmét, és már-már éppen azon volt, hogy szedi a cókmókját, és elindul, hogy reggelire benyomjon néhány törpöt. Ám ekkor megtörtént a csoda. Bár a már bevett rutinon nem változtatott, ezúttal egészen más zsákmány koronázta fáradozásait, mint korábban. Az időtlen időkig tartó, s a hős harcos utolsó erőtartalékait igénylő fárasztás után végül partra emelhette megérdemelt jutalmát. Őt:A kétségkívül megindító, mondhatni mesebeli történetet, had fejezzem be a mesélő szerepéből kiemelkedve, közétéve a játékos gondolatait, melyek fejében kavarogtak miután kis szíve csücske, Zuljiq kifogta a csodás halat.
Old Crafty? Hát ez meg mi a fene. Ilyet még sosem láttam. Na csekk.. Alt+Tab -> www.wowhead.com -> néhány idézet a commentekből

-
It is about time someone finally caught him....
-
Spent 4 hours fishing, no Old Crafty..
Caught:
300 Longjaw Mud Snapper
120 Bristle Whisker Catfish
100 Brilliant Smallfishes
6 17 Pound Catfishes
6 19 Pound Catfishes
But no Old Crafty.
-
Had the brilliant idea to pimp my alliance bank alt with this little bugger.
Got him to level5 and learned fishing (easy), went on a long journey to Orgrimmar, Valley of
Spirits
(painful). Then tried to actually catch him. Failed and stopped after about 2000catches.
My Auction House business had been on halt for too long already.
Be warned, catching this fish can take weeks if you are unlucky.

Hahahahahahaha! Szegény szerencsétlenek. 2000? LMAO Nekem kb. 6 fogás kellett hozzá. (A történetben, a szenvedésre való utalások, csupán hangulati elemként szerepelnek. Valóságalapjuk a zéró felé tendál. Vagy még pontosabban, zéró.) A Crafty egyébként BoPos, így az AH-ban való eladása sok k aranyért sajnos not an option. Ám mivel immáron egy hete annak, hogy a halacska nálam figyel, volt időm kifundálni, hogyan is használhatnám fel a legjobban. Hosszas gondolkodás után két megoldást találtam.

1. Ha egyszer belépek egy RP klánba, ahol megkövetelik a guild meetingeken az RP-s öltözködést, elég nyilvánvaló, mit fogok a kezemben szorongatni. Tudom, nem a legötletesebb, de itt jön a másik. ->

2. Migrálok egy PvP szerverre, ahol Orgrimmar közepén a következő emote-ot fogom spamelni: Zuljiq pushes Old Crafty inside his ass

+1 Mivel nem vagyok hunter, így a wowheaden talált harmadik opció számomra sajnos nem kivitelezhető, de azért ideírom, csak mer’ olyan jó:
Just for everyone's info, yes you can feed Crafty to your pet as a hunter.
Búcsúzóul pedig következzen még egy kép a mázlista horgászról, és csodálatos zsákmányáról.

2 comments:

Unknown said...

Nekem meg Azure Whelplingem van :). Az egyetlen marhasag item amit valaha is farmoltam.

koac said...

Bazzeg, az legalább repked, és nem foglal fegyver slotot :)