Tuesday, May 15, 2007

Gyűjtőszenvedély

Mostanában kicsit elkapott a gépszíj. Sorra vásárolom a különböző rare jewelcrafting recepteket. Pedig nem volt ez mindig így. Sőt! Tulajdonképpen mindig is ódzkodtam attól, hogy valamiből (recept, alapanyag, gear stb.) minden egyes darabot összeszedjek. Persze nyomós okom volt erre. Hiszen az említett dolgokhoz minden esetben farmolnom kellett volna. Az meg nagyon nem az én világom.
Ezzel szemben a rare JC receptekhez semmi az égvilágon nem kell, „csupán” egy kis pénz. Természetesen csakis a boe-s designokról van szó, s azok közül is csupán a különböző drágakővágási technikákról. A metagemeket nem számítva (ezekből néhényhoz repu kell) összesen 28 féle van jelenleg a WoW-ban, s én ezek közül jelenleg 20-at tudok készíteni. A kínálat persze folyamatosan bővül, tekintve, hogy gyakorlatilag semmi másra nem költök manapság, csakis ezekre, a receptekre. Amint összejön annyi píz, hogy az új design vásárlása után marad nálam mondjuk 100-200 gold a további bizniszre, máris veszem ki az újabb pappert az AH-ból. Így megy ez, nincs semmi cécó!
Illetve egy mégis akad. Éppen végiggondoltam, milyen rohadt sok pénzt költök el olyan dolgokra, amelyekből gyakorlatilag semmi hasznom nincsen. A megtanult vágási technikák közül jó párat valószínűleg sosem fogok alkalmazni, néhányat csak nagyon ritkán, s mindössze 5-6 gem az amelyeket nagyobb mennyiségben gyártok, illetve fogok gyártani. Ezen utóbbiak készítéséből simán meggazdagodhatnék, de én hülye inkább visszaforgatom a tökét a semmibe. De mit, tegyek, a gyűjtőszenvedély már csak ilyen, s különben is jól esik, ha a klántársak megbecsülnek, mint főfőjewelcraftert. Az a kb. 19x250-300 azaz 4750-5700g amit eddig ebbe a témába feccöltem – egy SH-ban dobódott
J - simán megéri ezt az árat.
Csupán egyetlen dolog bánt ezzel a dologgal kapcsolatban. Eredetileg úgy terveztem, hogy mire kijön a 2.1-es patch, készen leszek a begyűjtéssel, ám sajnos, ez rajtam kívülálló okok miatt, nem történhetett meg. De, ez már egy másik történet – aka. köv post.

1 comment:

Unknown said...

, meg szarok is, gief nude dancing! ^^

Eretnek