Thursday, October 12, 2006

Byb-bye Dark Destiny!

Az engineer-i (hű de jó kis szó) rohangálásomon kívül más is történt tegnap, ami sajnos, ellentétben a kis trainingemmel, egyáltalán nem volt vicces. Nem mondom hogy, nem kell mindent kipróbálni, de arra azért nem nagyon vágytam, hogy kirúgjanak egy klánból. Tegnap, pont ez történt velem. Nomeg Eretnekkel. Vagyis a pontosság kedvéért, nem rúgtak ki, csak felkértek, hogy távozzunk. Az ok? Nem is lehetne egyszerűbb. A communitynk érdekeit előbbre helyeztük a guildénál. Nos, ez a megállapítás rám tökéletesen igaz, hiszen az utóbbi időben egyértelműen hanyagoltam az 5 emberes runokat a guilddal, de szegény Eretnek csinálta őket rendszeresen. Az ő "bűne" mindössze annyi lehetett, hogy hétfőn nem a DD-vel ment Zul'Gurubba, hanem a Maievvel MC-be. Mindenesetre akárhonnan is nézem a dolgokat, nem értem. Ez nem egy raidguild, ahol meg van szabva mit kell csinálni, itt 2 havonta jó, ha van egy ZG, és bár én is el szerettem volna menni az egyikre, sajnos, soha nem úgy jött össze. Azt hiszem, egy megállapítást mindenképp tennem kell ezzel kapcsolatban. Ezért nem jó, ha egy ember kezében összpontosul minden hatalom. Önkényesen dönthet mindenről. Itt is ez történt. Marv kirakott minket, pedig mi jól éreztük ott magunkat, és barátokra leltünk. Kicsit hiányozni fog a Dark Destiny. Bár közel sem annyira, mint Eretneknek, és még sokkal kevésbé, mint Hedinek, aki a kirugatásunk után úgy döntött, hogy ő sem marad tovább. De azért nem vagyunk letörve, csak kicsit bánt minket a dolog. Új kalandokra fel: LF Guild!

1 comment:

Anonymous said...

Hat eleg nagy kibaszas volt ja. I wanna pwn Marv!