Thursday, September 14, 2006

Iceddawn, the leader

Hát ezt a napot is megéltük. Életemben először raidet vezettem egy 20+ instában. És ez nem is akármelyik volt, hanem rögtön a híres Molten Core. Előtte bizony izgultam kicsit, úgyhogy át is olvastam a taktikát minden egyes bosshoz, pedig isten tudja, hányszor öltem már meg őket. Így utólag azt mondhatom, hogy nem volt hiába, hiszen minden remekül ment. Az első 4 boss egyaránt első próbálkozásra ment le, eleddig csak egy wipe történt az út során, mikoris egy rosszul sikerült pull hatására, egy kutyával együtt megkaptuk Garrt is a nyakunkba. Őt szerintem kb lehetetlen leölni felkészülés nélkül a nyolc addja miatt. Nos, mit is mondhatnék ,nekünk sem sikerült. Ám ezen az egy kis apróságon kívűl semmilyen hiba nem csúszott tervbe, - sőt, én megkaptam életem első tier 1-es cuccát ezzel a karival, az Arcanist Boots-ot - így Maiev rekordot jelentő időben érkeztünk el az első lava pack-ünkhöz. Itt gyorsan csináltam egy szavazást melyből kiderült, hogy a 40 fős raidből mindenössze 11-en tudták, hogy miről is szól itt a történet, úgyhogy kissé szkeptikus lettem, a tovahaladásunkat illetően. A pullt úgy szerettem volna csinálni, ahogy a hordás időkben, de ez valahogy nem sikerült, vagy esetleg nem jól emlékeztem. A tény, hogy Cikoriának, a tankunknak, nem sikerült élve áthúznia a pack-et az alagúton, úgyhogy változtattunk, és az egész csapat előrenyomult, oda ahonnan már Shazzrahot, és Geddont is láthatták. Nem tudom, hogy a látvány villanyozta fel őket, vagy csak egyszerűen ilyen jók, mindesetre remekül hely álltak, és bár néhány kósza halál becsúszott, sokkal jobban sikerült minden mint ahogy vártam. Aztán gyorsan lenyomtunk még egy pack-et majd következett Shazzrah. Vagyis inkább következhetett volna, ugyanis a hunterjeink petjei, nem tudták pullozni, az útban lévő kutyus miatt. Így hát váltottunk Geddonra. Ennek nem nagyon örültem, ugyanis Geddon szerintem sokkal nehezebb boss, mint Shazzrah, de hát nem volt mit tenni, időszűkében voltunk. Sajnos jómagam sem emlékeztem már teljesen erre a harcra, s bár sikerült úgy felállnunk, ahogy a hordás időkben anno, mégis 2 wipe lett a vége. Sokan, nem tudták hova kell futni, hiába mondtam-mutattam többször is, plusz elfeledkeztem arról, hogy itt dispellre is szükség van, úgyhogy a végkifejlett garantált volt. Másodjára pedig az MT lett a bomba, s mivel nem volt kéznél OT, fel is robbant -> wipe. Mindent összevetve remekül éreztem magam a vezető szerepében, és már alig várom, hogy újra csinálhassam. A teamspeaket meg majd kilövöm, hogy ne kelljen egyfolytában Eretnek és Hedi idióta szövegelését hallgatnom. :) És akkor majd postolok screent is, amit most a nagy izgalom hatására elfelejtettem csinálni. Ejj, pedig én nyertem damage doneban.

No comments: